Продавець Інтернет-магазин "У Ігоря" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1724 відгуків
Інтернет-магазин "У Ігоря" магазин цікавих покупок
+380 (68) 975-07-48
+380 (63) 356-75-58
Кошик

Повернення й обмін

Умови повернення товару:

1. Магазин приймає повернення впродовж 14 днів із дня купівлі згідно з законодавством України.
2. Повернути товар можна в будь-якому нашому магазині або, якщо Ви з іншого міста, відправивши Новою Почтою.
3. До повернення приймаються товар у товарному вигляді, які не були у використанні. Згідно з законодавством України, брудний, поношений або товар із ушкодженнями не підлягає поверненню.
4.Повне повернення товару з причини: не підходить, не сподобався або передумали і Т. Д. Здійснюється за рахунок покупця!
5. Товар можна повернути або обміняти тільки з повною комплектацією

6. Відправка товару на повернення чи обмін службою доставки здійснюється без післяплати!

 

Всі товари на обмін або повернення проходять через сервіс центр магазину (може зайняти від 3-7 робочих днів) 


Якщо Ви з іншого міста: Ви надсилаєте нам товар (на "Обмін чи Повернення") службою доставки "Нова Пошта", ми ремонтуємо або змінюємо на інший товар (Новий). Доставку у разі, якщо не минуло 14 днів за рахунок магазину(Тільки обмін), оплачує наша компанія.
Якщо понад 14 днів під час відправлення товару Новою Почтою всі транспортні витрати за рахунок покупця. (Гарантійний ремонт)


Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення й обміну

Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Я можу обміняти чи повернути товар? Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що товар, не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнало змін і т. ін. товар повністю укомплектований і не порушений цілісність паковання збережені всі ярлики та заводське маркування Якщо товар не працює, обмін або повернення товару відбувається тільки за наявності укладеного сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню й обміну.


Щоб повернути або обміняти товар, мають бути дотримані умови його повернення:

  • товару немає в Переліку тих, які не підлягають обміну та поверненню
  • товар не використовувався й зберігся в тому вигляді, у якому його придбали
  • пройшло менше двох тижнів із моменту придбання товару

Які товари не можна повернути?

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (зубні щітки, бритви, гребінець)
  • деякі не продовольчі товари (дитячі іграшки та товари для новонароджених, тканини, метрові килимові вироби, натільна постільна білизна, друковані видання, піломатеріали, записані DVD-диски, інструменти для манікюру, педикюру та ювелірні вироби)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner